Zaznacz stronę

Facebook Pixel — czy warto z niego korzystać?

Pixel Facebooka to jedno z ciekawszych narzędzi analitycznych. Pomaga Ci mierzyć skuteczność Twoich reklam na Facebooku. Również działań, jakie podejmują użytkownicy na twojej witrynie. Czy warto korzystać ze wtyczki, którą oferuje nam ten portal społecznościowy?...

Aktualne wymiary grafik na Facebooku

Kiedyś bardzo często, obecne rzadziej. Mimo to w wielu grupach związanych z Social Media pojawia się pytanie o aktualne wymiary grafik na Facebooku. Dlatego przygotowałam listę. Ułatwi Wam ona tworzenie grafik na FB. Należy pamiętać, że niedopasowany rozmiar grafiki,...
Remarketing na Facebooku – jak go uruchomić?

Remarketing na Facebooku – jak go uruchomić?

Remarketing to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Jednak to nie tylko reklama z banerami Google. Które chodzą za nami, wręcz nas prześladując. Reklamę remarketingową możemy również uruchomić na Facebooku. Tak samo, jak z remarketingu Google, z remarketingu na...

Reklama na Facebooku – case study wybranych kampanii

Każda reklama na Facebooku musi mieć jakiś cel. Głównie w kampaniach jest to sprzedaż lub pozyskanie klienta. Tworzone są także kampanie na zapis na webinar, czy szkolenie. Poniżej prezentujemy wybrane wyniki kampanii Facebook ADS, które udało się wypracować dla...