Ostatni kwartał roku, czyli październik, listopad i grudzień. To najgorętszy okres sprzedażowy dla wielu firm. W tym sklepów internetowych. Ze statystyk z poprzednich lat można wyczytać, że wiele sklepów w tym czasie może wygenerować nawet o 50% więcej sprzedaży. W...
Pod koniec września Facebook rozpoczął rozsyłanie informacji na temat zniesienie limitu treści na grafice reklamowej. Reklamodawcy szybko podzielili się tą informacją dalej. Jak wynika z wiadomości, Facebook postanawia poluzować ograniczenia. Znika bowiem zasada 20%...
Bez względu na to, czy tworzysz reklamy na Facebooku. Czy prowadzisz Fan Page swojego bloga, sklepu internetowego. Prędzej czy później napotkasz problemy. Z których rozwiązaniem nie jesteś w stanie sobie poradzić samodzielnie. Każdy specjalista od reklamy na Facebooku...
Pamiętacie, jak kiedyś stworzenie profesjonalnie wyglądającej grafiki było wyzwaniem wymagającym zaawansowanych umiejętności i drogiego oprogramowania. Dziś, dzięki narzędziom takim jak Canva, każdy może uwolnić swoją kreatywność i z łatwością tworzyć zachwycające...
Pixel Facebooka to jedno z ciekawszych narzędzi analitycznych. Pomaga Ci mierzyć skuteczność Twoich reklam na Facebooku. Również działań, jakie podejmują użytkownicy na twojej witrynie. Czy warto korzystać ze wtyczki, którą oferuje nam ten portal społecznościowy?...
Nie od dziś wiadomo, że reklama Facebook ADS jest bardzo dobrym rozwiązaniem marketingowym dla małego biznesu. Bez względu, czy jesteś fotografem, czy prowadzisz sklep z odzieżą. Warto rozważyć inwestowanie w reklamę na Facebooku właśnie. Mały biznes to również szereg...
Facebook stworzył menedżera firmy. Głównie po to, by ułatwić zarządzanie działalności biznesowej. Menedżer Firmy na Facebooku daje nam również możliwość oddzielenia pracy od życia prywatnego. Jeśli dołączysz do niego swoich pracowników. Nie będą oni widzieli Twojego...
Kiedyś bardzo często, obecne rzadziej. Mimo to w wielu grupach związanych z Social Media pojawia się pytanie o aktualne wymiary grafik na Facebooku. Dlatego przygotowałam listę. Ułatwi Wam ona tworzenie grafik na FB. Należy pamiętać, że niedopasowany rozmiar grafiki,...
Remarketing to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Jednak to nie tylko reklama z banerami Google. Które chodzą za nami, wręcz nas prześladując. Reklamę remarketingową możemy również uruchomić na Facebooku. Tak samo, jak z remarketingu Google, z remarketingu na...
65-85% klientów w sklepie internetowym dodaje produkty do koszyka. Nie dokonując zakupu. Zdecydowanie to dużo więcej niż połowa. Wskaźnik ten określa się jako współczynnik porzuceń koszyka (ang. Cart Abandonment Rate). W bardzo łatwy sposób można go obliczyć. Wzór na...