Obserwowanie konkurencji i jej reklam jest bardzo istotne. Wielokrotnie na pewno o tym słyszałeś. Zastanawiałeś się pewnie nie raz, na jakich kanałach konkurencja się reklamuje, prawda? Jakie kreacje reklamowe tworzy i do jakiej grupy docelowej je kieruje. Sama byłam...
Jednym z najpotężniejszych narzędzi analitycznych, jaki mamy do dyspozycji to Facebook Audience Insight. Mamy do niego dostęp w managerze reklam. Narzędzie zapewnia nam dostęp do ogromnej ilości danych. Są to dane demograficzne i behawioralne odbiorców i naszych...
Każda reklama na Facebooku musi mieć jakiś cel. Głównie w kampaniach jest to sprzedaż lub pozyskanie klienta. Tworzone są także kampanie na zapis na webinar, czy szkolenie. Poniżej prezentujemy wybrane wyniki kampanii Facebook ADS, które udało się wypracować dla...
Truizmem jest stwierdzenie, że bez względu na to, w jakiej branży działa Twoja firma, jej sukces zależy w dużej mierze od skutecznej kampanii reklamowej. Wachlarz działań marketingowych do wyboru jest szeroki i zależy przede wszystkim od pomysłowości — jednak w...
Themeforest i Template Monster to dwa warte uwagi markety internetowe, za których pośrednictwem można kupić dobry szablon (motyw, template) do sklepu internetowego lub strony internetowej. W którym z tych marketów zakup gotowego szablonu sklepu internetowego wypadnie...
Przyjęło się i często powtarza. Że prowadzenie fanpage firmy przyniesie jej właścicielowi wymierne korzyści. Tylko częściowo się z tym zgadzam. Mimo że Facebook to najpopularniejszy portal społecznościowy. Korzysta z niego wiele milionów Polaków. To prowadzenie...
Reklama na Facebooku zyskuje coraz większą popularność zarówno wśród dużych przedsiębiorstw, jak i niewielkich firm. Czym charakteryzuje się taka forma promowania własnej działalności? Ile kosztuje reklama na Facebooku? Wreszcie czy reklama na Facebooku jest...
Poniżej prezentujemy krótkie case study kampanii reklamowych, czyli omówienie wybranych działań promocyjnych, które zrealizowaliśmy. Podsumowanie roku: Reklama sklepu internetowego na Facebooku, dzięki SEO i marketingowi treści Kategoria: Sklep internetowy Cel:...
Efekty link buildingu – cel wzrost pozycji witryny w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy 3. Efekt systematycznego linkowania w ramach outsourcingu SEO. Branża odzieżowa. Ponad 2 miliony wyników wyszukiwania. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 100000...
Obsługa stron społecznościowych wymaga indywidualnej strategii działania, której wdrożenie gwarantuje realizację KPI. W czasie swojej pracy zajmowaliśmy się różnymi mediami firmowymi. Przykładowe profile społecznościowe, które aktualizowaliśmy:...