Obsługa stron społecznościowych wymaga indywidualnej strategii działania, której wdrożenie gwarantuje realizację KPI. W czasie swojej pracy zajmowaliśmy się różnymi mediami firmowymi. Przykładowe profile społecznościowe, które aktualizowaliśmy:
https://www.instagram.com/katarzynamichalak_pisarka/
https://www.facebook.com/zajazdprzygoscincu/
https://www.facebook.com/ZieloneWarkocze
https://www.facebook.com/personalnadieta/
https://www.facebook.com/butik.just.luxury/
https://www.facebook.com/karczmachelminska
https://www.facebook.com/zielonabrygadapl/
https://www.facebook.com/juliastylepl/
https://www.facebook.com/Freeshion
https://www.instagram.com/freeshion
https://pl.pinterest.com/freeshion/
https://www.instagram.com/urodaizdrowie.pl/
https://www.facebook.com/urodaizdrowie123
https://www.facebook.com/KrolowaShoppingu/
Obsługa stron społecznościowych – przykład przemyślanego prowadzenia firmowego fanpage’a.
Usługa realizowana w podstawowym wariancie z budżetem 300 zł netto od lipca 2017 roku. Cel wzrost konwersji sprzedażowych.
Dane statystyczne z Google Analytics. Porównanie rok do roku. Kliknij obrazek, aby go powiększyć:
Płatna reklama na Facebooku – przykład:
Poniżej prezentujemy przykład dobrze przygotowanej – płatnej reklamy na Facebooku. Celem kampanii było uzyskanie jak największej liczby konwersji sprzedażowych w budżecie 50 zł.
Kliknij obrazek, aby go powiększyć:
Zapraszamy do współpracy w zakresie obsługi firmowych mediów. Szczegóły oferty dostępne są tutaj.